Ben bütün eşyalarını toptancıdan aldım resmen yarı yarıya geliyor dışarıda internette bi 10lu takımı 150 TL sen alıyorsunuz hadi 100 olsun ben 68 e aldım 3 tane birden bence şehrinizde ki toptancılardan faydalanın dünyanın şeyini aldım 700 lira ödedim