kucuktospam Tugbaomerfaruk canım ben çok araştırdım biborunu 120 ml cam avent aldım, emziği de en çok tuttuklar ultra airmiş ondan onu aldım.
kucuktospam Anne54 oluyo arada düzenli takip edin her gün uygulamasını indirip bildirimleri falan açın.
paradise1509 Ben oğlumda nuk almiştim, diğerlerini tutmadı, şimdide 0-2 ay olanı var nukun onu aldim, damaklı ve yenidoğan için en küçük olanları bunlardı, biberon chicco nuk ve mamajoo