Zeze2454 Kızlar 🙋🏻♀️ benim yarın adet günüm normalde. Bugün sabah lekelenmem oldu adet oldum zannettim ama şu saat oldu hala kanama olmadı peçeteyede çok soluk pembe renginde akıntı geliyor aizce yerleşme olabilir mi ümitlendim bende
Dilos0705 Zeze2454 benimde adetten 2 hafta once pembe soluk peceteye geldi dedım adet olucam sonra gelmedi bı daha 15 gun sonra hamile oldugumu ogrendım
Askiletotomsu Zeze2454 benim geçen ay senin gibi oldu .korktum hamileyim diye . Geçte olsa adetim oldu 6 gün sonra filan
Esss58 Zeze2454 adet günün yarınms canım takibi çıkar varsa inşallah adetlerin duzenliyse kesin çıkar
06Mucizem53 Betan zaten o rahme düşer düşmez yükselmeye başlar canım benim çıkmıştı belki sendede çıkar
Zeze2454 Dilos0705 çok muydu peki hala ara ara lavobaya gittikçe peçeteye geliyor birde karnım ağrıyor biraz
Zeze2454 Dilos0705 bende iki gün önce yaptım negatifti bakalım çoğalmazsa yarın yada diğer gün yaparım
gunsa1 Benim de yerleşme kanamam çok çok uçuk pembe renginde gelmişti sonra koyu sarıya en son kahverengiye dönerek 6 gün sürmüştü. Yerleşme kanaması olabilir yüksek ihtimalle. Hakkınızda hayırlısı olsun 🌸
Kayabebekk gunsa1 yerlesme kanamasi oldugunda gebelik haftasi neye gore hesaplaniyor canim yani yerlesme kanaman varken gittiginde kac haftalik cikmisti nasil anlamistin adetten ayirt etmistin
Askiletotomsu Kayabebekk gebelik haftası adet günümüzden itibaren hesaplanır .yani önceki adetiniz ne zaman başlamıştı o zamandan hesaplanir