morusevenanne Kızlar bu meryem ana otu gerçekten işe yarıyor mu bi de nasıl kullanılıyor? Bilgisi, tecrübesi olan var mı?
Cigdem_ckmz morusevenanne canim ben bir haftadır suya koymuşum ama bugün gittim ne acilma ne bisey çıkaracam birazdan buda hurafe galiba
bernabaskaci Cigdem_ckmz sancı başladığında dua okunup bir yudum içiliyor. 1 hafta önceden suya öylesine koyulduğunu hiç ama hiç duymadım.
Cigdem_ckmz bernabaskaci dogrudur biri burda dedi doğumu yaklaşan suya koysun 40.haftaligim bende yaptim da suanlik bir gelişme yok
Mom97 morusevenanne ben yaptım evde sancım gelince onu abdest alıp belli surelerini okuyup suya koyuyosun gerçektende o açıldıkça benımde açılmam oldu.
bernabaskaci morusevenanne evet birki çayları mantığında düşünün. İçerdiği bir madde yüzünden zaten kokay doğumu sağlıyor hormon salınımını tetikliyor