miniklerimm- kizlar bu ara yeme sıkıntım var mide bulantısı filan olmuyor ama bi lokma yiyesim yok 😔 3 aylık hamileyim ve 11 aylık bebeğim var emiyo 😔 ama 2 kilo verdim ve git gide daha da zayifliyorum ne yapabilirim bu durum için öneriniz varmı
ikibalannesii miniklerimm- canım bende 2aylık hamileyim ve 11aylık bebeğim var bende emzirmeye devam ediyorum henüz hiç doktora gitmedim gidince sormayı düşünüyorum sen sormadınmı doktoruna
Asli10 Mira1453 bu nasıl bir cevaptır şaşırdım açıkçası benimde 1 yaşında kızım var 12 haftalık hamileyim ve emziriyorum ve doktorum çok dikkatli olmasına rağmen emzir bişey olmaz hurafelere inanma dedi
miniklerimm- Mira1453 doktorum her hangi anormal birşey olmassa kesmene gerek yok dedi zaten nasıl bırakıcam onu da bilmiyorum biberon almiyo
birgaripannee Bende 8haftalık hamıleyım 10aylık bebegım var doktor kesınlıkle emzırmene devam etmelısın bebegını mahrum bırakma hıc bır sıkntı olmaz dedı. Hatta bu gıttıgımde süt artırıcı ıcebılırmıyım onu soracagm