Merhaba kızlar 🤗Benim aklıma takılan bir şey var ,şu an 35 haftalığım ,32 .haftamda ilk kez NST çekildi neyse bebeğin kalp ritmine bakılıyor sanırsam .bebek uyudu galiba ki kalp ritimleri oran düştü öyle olunca da oradaki hemşire geldi karnımı tutup salladı .Tekrar kalp ritmi güçlü atmaya başladı . Uyansın diye yaptı tamam ama karnımı öyle sallayınca tedirgin oldum bebeğe bir şey olur diye .ben oturup kalkarken bile dikkat ediyorum bir anda korktum .Aklıma da geliyor hep böyle bir durum yaşayan var. mı zararlı mıdır ?birkaç güne yine randevum var yine yapacak olursa yaptırmayayım mı ? Yani karnımı sallamak isterse engelleyeyim mi