bahar95 hamileliğimi ilk öğrendiğimde vefa hanıma gidiyordum çok memnunum kendisinden daha önce başka hastanedeydi bana yakındı ilk gebeliğim dış gebelik oldu ve teşhisi kendisi koymuştu. Şuan delta bana uzak diye mecburen gidemiyorum başka hastaneye geçtim ama yakın olsaydı kesin vefa hanıma giderdim.