Mucizeeeee1 Kizlar merhaba 5+4 haftalik hamileyim ama arada karin ve kasik agrim oluyor normal mi sizce doktor kontrolum persembe gunu ama bazen siddetleniyor benim gibi olan var mi aranizda
brcnbyrm Mucizeeeee1 evet tatlım bebis büyüdüğü icin normalmiş birde vücut her ay adet olmaya alışık olduğu icin bi dönem böyle agrilar devam edebiliyormuş dr um öyle demişti