112Nur ben hamile olduğumu öğrendikten sonra bıraktım ne olur ne olmaz diye ama başlarda alışamadığım için 10.haftaya kadar falan ya da 12 .haftaya kadar istemeden yatmışmışım gece.zaten yüz üstü yatmak çok zararlı hamilelikle birlikte alıştım yatmam daha