Merhabalar bugün çatlatma iğnesi vurulalı 10 gün oldu genelde 10.güne kadar kasıklar ve belde ağrı olur diyorlar benim de oldu bakalım bu hafta ağrılarım olacak mı haftaya pazartesi adet olmam gerekiyor bebek varsa bile ben de belirtiler olur mu ki bilmiyorum da sizde durumlar nasıl