Ben normal kontrolüme ankara cebeci kadin dogum a gidiyorum ve orda cinsiyeti detaylı ultrason a kadar söyleyemediklerini söylediler ve özel için aradığımız birkaç hastane cinsiyete 140 a bakıyoruz sigorta fln dahilse dedi bizde pursaklar da bulduk bitane orasi 85 e bakıyormuş anlamadım ki ilk gittiğimden dolayi mi öyle oluyo