Azrece123 Kızlar bu hastanede acilde kadın dogum doktoru varmı bilginiz varmı kasılmalarım var 32 haftalıgım gitmek istiyorum ama
Betul5352 Azrece123 var acil doktoru ama geçen gün bende gittim hiç yüzüme adam akıllı.bakan olmadı çok hi bekleyişe girmeden git
Gizoos Azrece123 ben acil olarak bir kere zeynep kamile gitmiştim öyle çok ahım şahım ilgilenmiyorlar ama iyi bir doktor vardı en azından insan terslemiyor 🤣
Ahsennurrrr Azrece123 git tabi canım olmazmi artık hangi doktor şansına denk gelirse ama en azından kontrol edilir içini rahatlatirlar
Azrece123 Betul5352 gercektrn mı kimiside cok ıyı ilgileniyorlar cok temiz falan diyor ya sancaktrpe hakkında bilginiz varmı acaba
Betul5352 Azrece123 malesef ora hakkında bilgim yok ben de sancim var diye gittim normal bu haftada felan dediler ultrasonla bakti gönderdi sonra hiç yoktan bebeğinin durumunu öğrenirsin