Nasippp yok canım ben hep normale odaklamıştım kendimi ama işte dikiş olmasına rağmen içerden rahim açılma yapmaya başladı .. iyiki dikis atmisiz yani .. daha 23 haftadayiz .. ee illaki o zamana kadr yine devam ediyo ilaçlar yatmalar vs. Işte o anda dedi normal doğumda rahimi zorlariz toplamasida sıkıntı olusturablr diye gayet güzel aciklamsini yaptı . Hayrlisi boyleymis🤷♀️ şimdi sezeryan için bekliyoruz😇 yeterki sağ salim kavuşalım da