Alyaozge merhaba, çok geçmiş olsun. Ben de daha öncesinde bir düşüğüm olduğu için bu hamilelikte başından beri progestan kullanıyorum. Hep ilk 3 ayı atlat rahatlarsın dediler, ilk 3 ay rahattım, 13.hafta birden kanamam başladı. Şimdi 15+4 arada hafif lekelerim oluyor. Rahimde kanama alanı yok. Sizin kanamamıza sebep bulabildiler mi?