Gizemaltnr Elifberk canım yarın bende 30×1 oluyorum kontrolüm yarın bende merak ediyorum 1 aydır gitmiyorum kontrole
senakhrmn Elifberk Ay hepimiz yakınmışız bende 30+2 deyim yarına kontrolüm var bende çok merak ediyorum bende burda bekliyim 😅
Zeydkus Elifberk benim de yarın kontrolüm var inşallah. 30+0 oluyoruz bizde burada durayım da bakacağım 🤭
Dlkelc09 28de 1150ydi 32 oldum yarn kontrol var umarm olması gereken kilodadır tahmini 1600 -1700 olmuştur iyice ağırlaştı karnım baskı çok artti hissedebiliyorum
Mavi-elif Ben 30 haftalıkken gittim kontrole 2360gr geldi oğluşum gelişimine göre ultrasonda 34 hafta çıkıyor 👼🏻