Gnl11 ben sleppy öneririm en dogalı tabi bebegin cildide önemli bazen en kalitelisine pişik gösterip en ucuzuna normal tepki verebiliyor ama ben sleeppy kullanıcam kızımda prima kullandm o zamanda sleppy yoktu hiçde değişmedim boşa para. Şampuan krem yağ deterjan da e bebegin kendi markası baby me. Güzeldir. Bi üst segment e cıkarsak müstela kalitelidir.