Dogum yapali 10 gun oldu . 10 gundur ağlayarak emziriyorum . Gumus kapak almistim . Hastanede kullanmamami soyledi ebeler ve hemşireler. Islak kalarak mantar yapip çocuğun ağzında pamukcuk oluyor dediler . Bende kullanmadım. Yara oldu 2. Günde cunku bebegim cok çekiştiriyor memeyi . Hemen lansinoh aldim ama hiçbir işe yaramadı. Eve gelince tahin yagi ,kantoron , Ayva çekirdeği,silikon gogus ucu hepsini denedim . Dayanılmaz bir acı çekiyorum. Deneyimli kisiler lütfen baska bir yöntem varsa yazın…