Tuha Arkadaşlar merhaba. Ben 19 haftalık hamileyim yeşillik yemeye korkuyorum hala. Sizler tüketiyormusunuz ne tüketiyorsunuz?
esraizmirli Tuha niye korkuyorsun canım iyice yıkadıktan sonra yeşilliksiz sabah kahvaltısı yapmam ben roka maydonoz dereotu muhakkak her yemeğimde salata yerim bebeğe çok faydalı diye 😌
basakaltin Tuha doğanın verdiği hiçbir şey aşırıya kaçmadıkça zararlı hale gelmez ne yemek istiyorsanız yiyin
Mdnyldz Tuha Korkuyor olma sebebiniz nedir? Ben şahsen bolca tüketiyorum yemeklerde,kahvaltılarda ve yemeklerin yaninda salata olarak bi yan etkisini görmedim 20+1 haftalığım.
91ARIN91ASK Tuha neden korkuyorsun ki salata yemekten daha güzel ne var ki mis gibi sirkeli su ile yıkadın mı ben Kocaman göbek yediğimi bilirim limon sıkıp nasıl tatlı geliyordu
Miumiu Tuha Canım aksine bol bol yeşillik tüketmelisin hamilelik döneminde. Maydanozda ben de aşırıya kaçmıyorum ama roka, dereotu, marul valla bol bol götürüyorum. Özellikle hamilelikteki kabızlık problemlerine birebir😇
Tevhide001 Tuha Aksine çok çok faydalı yeşil yapraklı sebzeler. Roka ve marul özellikle. Yanı sıra ben brokoli, ıspanak, karnabahar, pırasa, kereviz de çok çok tüketiyorum. Şifa olsun inşallah 🤰
Tuha Kızlar doktor düşük riski olduğu zaman yeme demişti o günden beri korktum hep. Sonradan da sormadım. Yememde sıkıntı yok dediniz ya nasıl rahatladım anlatamam, o zaman maydanoz hariç severek tüketicem çok saolun
[silindi] Tuha tansiyonu etkilediği için maydonoz ve bitki çayları belli süre tüketmemek gerekiyor. Şimdi ıspanak falan mesela zamanı, taze taze yeyin bol bol. Dereotu çok tüketin. Yeşil yapraklı her şey faydalı valla.
MucizeAnnesii Tuha sabah akşam sürekli salatamız yeşilliksiz yemek yemiyorum . Yeşillikten korkma lütfen
Mucizemmm12 Tuha yıka güzelce sirkeye koy yeşilliği, biraz beklesin sonra durula ye. Ben böyle yapıp yiyorum. Merak etme hiçbir şey olmuyor. Çok hassas davranma. Öyle sanıldığı kadar bebeğe kolay kolay zarar gelmiyor ☺️☺️