senaack Arkadaşlar kremden alıcam ama çok pahalı geldi 40 mlsi fazla da gelir gibi 10 ml alsam yeter mi
Eymeninannesii35 senaack canım büyüğünü al bence ben yeni doğum yaptım o krem geçiriyor.. ayva çekirdeğinden jel yaptm o bile işe yaramadı
058elf senaack genelde doğumdan 2-3 hafta önce kullanmaya başlayın diyolar doğum sonrası da kullanırsak 10ml az gelebilir diye düşünüyorum canım bende almadm da indirim olursa o zaman alırım diye bekliyorum ☺️
seleno senaack canım çok koyu kıvamlı bir krem zaten nokta kadar alsan yetiyor kıvamından dolayı tabi yaralarına da bağlı olacak çok yaralı çatlak bir göğsün olursa sık kullanman gerekecek
sntn senaack çok artmış ama 10 ml likte pahalı yine bakıldığında 40 lık daha mantıklı ben 75 TL ye aldım Amazon’dan en ucuz orda şuan