Merhaba kızlar bnde doğurdum cok sukur ne zaman dogurcam diye beklerken 39 4 gece kasılma olmaya basladı uyudum uyandım derken sabah 8 den sonra baya ağrılarım oldu dus aldım evi düzenledik ustumu degıstim ama agrım var kasılma gibi gozumu yasartır cinsten.. gelince yakıyor beni derken 12 de acilen giris yaptık masaya cıktım açıklığa bakarken suyum patladı 6 cm dediler dogum haneye çıkardılar ebe kontrol edeyim dedı 9 cm daha masadan ındırmedıler serum ıgne derken orda doğurdum bn 12 buçukta kızım geldi omuzlardan çıkmayınca kesi atmak zorunda kaldı ama hepsinin acisi geçiyor kızım yanımda uyuyor şimdi darısı sizlerin basına