Merhaba lütfen geçirenler veya bilgisi olanlar yazsın 2 ay önce parsiyal mol gebelikten kürtaj oldum üstüne 2 adet gördüm ve değerlerim 3 hafta önce sıfırlandı şimdi bir çocuk istiyprum hem de çok bunu yaşayıp hemen sağlıklı gebe kalanlar var sizce neden oluyor bu durum mol gebelik neyden kaynaklı ki