Lylts Kızlar merhaba henüz 6+3 üz ama iştah kesildi bir haftadır. İlk üç ay çocuk bizden beslenmiyor mu öyle yazıyor nette bu iştahsızlık geçer mi ya mide bulantısı çok yok sabahları oluyor biraz ama iştahsızlık var 😔
Mugesahra33 Lylts bnm ıkıncı hamılelıgım ,ıkısınde de 5.ay dolana kadar ıstahsız oldum,en fazla 2,5kılo almısımdır,sonradan açılıyor,sızınde öyle olur inşallah 🥰
ikibalannesii Lylts merak etmeyin ilk aylarda kilo vermeniz bile normal ben ilk kızımda ağzıma lokma koymuyodum ilk aylarda kilo verdim sonradan açılıyo iştahınız
Ohaezgi Lylts evet kuzum senin depolarından kanından besleniyor dert etme 4.5 ay kusmaktan kuru ekmek yedin yinede bebeğim kilo alıyordu
Lylts Mugesahra33 benimde ikinci gebeliğim kızımda bulantım çok fazlaydı bunda bulantım çok yok ama iştahsızlık tavan resmen.
Lylts ikibalannesii benim ilk gebeliğimde bulantım kusmam çoktu kilo vermiştim resmen bunda bulantım çok yok ama iştahsızlık fena
ikibalannesii Lylts şuan bende iştahsızlık var 8+3 günlük henüz fazla umursamıyorum ilerde iştahım açılmazsa doktoruma o zamn söylerim
mrvkls Bende aynı durumdayım hiç birşey yiyemiyorum herşeyden tiksindim yudumlarım ağzımda büyüyor yutamıyorum 7+4 haftalığım bu duruma çok üzülüyorum😢
Lylts Ohaezgi bende haftaya çarşamba gideceğim inşallah herşey yolundadır Allah herkese mutlu gebelikler sağlıklı evlatlar nasip etsin inşallah