Benimde 3.5 - 4 gibi yediklerim rahatsiz etmeye basliyordu doktorum prilam vermisti normalde sabah aksam 2 ser tane ama ben yemekten sonra aksam sadece 1 tane iciyordum biraz bekleyip uyuyordum .. o 1 tane beni gun boyu idare ediyordu 4.5 aya kadar kullandim sonra yavas yavas kestim ilaci simdi cok sukur 26. Haftadayim ..