Hifaberra İlk gebeliğim de son 20 gün her akşam yürürdük eşimle zor da olmadı doğumum pıt diye de 😄 . Şimdi 40+0 ikinci gebeliğim Yürüyüşten geldim bitki çayları içiyorum ama sancı ağrı yok.