Karadereli53 7+2 haftalık hamileyim kızlar kabızlık problemim var önerileriniz nelerdir? Duphalac şurup kullandim işe yaradi ama 2 gündür yine cıkamiyorum🙄
zeram sabah ac karnina birnkac incir birkac kayisi yiyip ustune yarim litre sicaga yakin ilik su icerek toparlandim en iyi cozum bu oldu neler denedim.insallah faydali olir her sabah yap ama