denizkizimm Merhaba arkadaşlar, 2 ay önce doğum yaptım. Elimde son kullanma tarihi 03.2022 olan 6 kutu oksapar 4000 mevcut. 3er kutu olarak 2 kişiye vermek istiyorum. En azından 1 aylık ihtiyaç karşılanmış olur. 🤗
yasemin333 denizkizimm sağlıcakla büyütün bebeğinizi neredensiniz acaba kargoyla gönderebilir misiniz karşı ödemeli?
Fatma12345 denizkizimm benim ihtiyacım var cnm🙏son 5 tane var elimde ve hiç bı yerde bulamıyorum parası neyse veriririm sana ☹️
Fatma12345 denizkizimm ücreti ne ise ben vericem yeterki gönderin bana maddi olarak sıkıntım yok her türlü alabilirim bu ignelerden ama hiç bı yerde bulamiyorum 1 haftadır arıyorum bulamiyorum
denizkizimm yasemin333 3 kişi yazdınız kimseyi kırmak istemem. Bursa’dayım. Toplam 66 tane var elimde 22tanesini yollamak isterim iletişim için telefon mail vb yazabilir misiniz?
denizkizimm 2pasam03 3 kişi yazdınız kimseyi kırmak istemem. Bursa’dayım. Toplam 66 tane var elimde 22tanesini yollamak isterim iletişim için telefon mail vb yazabilir misiniz?
denizkizimm Fatma12345 3 kişi yazdınız kimseyi kırmak istemem. Bursa’dayım. Toplam 66 tane var elimde 22tanesini yollamak isterim iletişim için telefon mail vb yazabilir misiniz?
Fatma12345 denizkizimm Allah razı olsun cnm inanki artık ne yapacağımı şaşırmistim nerden temin edilir diye kafayi yicektim neredeyse en azından 1 aylik elimde olur diger ignelerimi temin edene kadar rabbim gönlünüze göre versin inşallah 🤲