Daha önceden gop medicalde cengiz sağıroğlu vardı. Oğlumda ona gittim. Sonra özel muayenesini açtı suadiyede.. Kardeşimi de ona yönlendirmiştim zamanında. Şimdi de kendim bu gebeliğimde riskli gebe olduğum için heö muayeneye hemde detaylıya ona gidiyorum. Detaylı 700 galiba daha girmedim. Normal muayeneye 350 verdim ama detaylı gibi baktı. Şubat 5 aminiyosentezimi de o yapacak.