Ani seslerden aşırı korkup bağırıyorum. Ani hareketlerden falan cok korkuyorum irkiliyorum çoğu zamanda bağırıyorum. Eşim böyle yapma çocuğu düşürürsün diyor ama elimde olan bi durum değil. Ani kapı çalmasından falan çok korkuyorum. Yüreğim ağzıma geliyor derler ya hep öyleyim bu durum bebege zarar verirmi?