twoboys05 475533 12 haftalıkken erkek dendi 21 haftalığım hakan erkek ayrıntılıda da erkek değişmedi yani
Deletedmom27 475533 12+3 te kesin kız dendi değişmedi🥰şimdiki gebeliğimde de 12+5 teyken aynı doktorum kesin erkek dedi 19+3 üm hala erkek😅detaylıya da girdim mi tam netleşir bakalım
Elifyusuf41 475533 12. Haftada erkek dedi yüzde 70 16. Hafta da yüzde yüz kız dedi ama detaylıya girmeden hala tereddütüm var
SILA--123 erkekler kendini hemen belli ettigi icin bilemedim canim doktorun oyle dediyse oyledir 14 te ogrendim erkek oldugunu sonra tam 25 de doblerde ogrendim
Ahsenkubratirtil Deletedmom27 bende 12. Haftamı bekliyorum doktora gitmek için inşallah bizimki de gösterir doktorda cinsiyetini söyler
Tugba_13 2 li taramada erkeğe benziyo dedi, kesinlik bildirmedi. 3 lü taramada %100 kız dedi. Kordon görülüyo bacak arasında buda yanıltıyo sanırım.
DenizGzm hulya4627 kordonu hep bacak arasına geliyordu ondan dolayı 4 kere erkek 3 kere kız dendi doktor değiştirip durdum valla en son 25. Haftam da net kız olduğunu öğrendik
tatlissannee Doktor 16. Haftada erkek dedi 22 haftada detaylıda tekrar sordum erkek dimi değişiklik yok dedim değişiklik olmaz yanılma olur dedi değişmiyor o baştan belli zaten ne olduğu sadece yanılıyorlar😊
twoboys05 Rukiye____ 6 aya kadar düzenli gitmişmiydiniz ben her ay gittim hep erkek diyorlar şuan kafam karıştı pipi de gördüm🤔
Handemehmetttt 12 haftada doktorum erkege benziyor dedi 16. Haftada %100 kız olduğunu söyledi. 21 haftada detaylıya girdim. Oradada detaylı bakıp kız dediler 💕🐦
475533 Rukiye____ çok zor Bi durum senin adına insan hevesle bişeyler hazırlamak istiyor ama böyle olunca o heveste gidiyor sağlıkla gelsinler inşllahh 🙏🙏🌿
Kon Benimde ikizlerim olucak inşallah doktor erkek gibi ama net değil dedi 13 haftamdayım sizce değişir mi
zerrinayyildiz 475533 16 haftalıkken erkek dedi 20 haftalıkken kız dedi detaylı ulturasyona gittim ordaki de kız dedi bakalım bir daha degiscekmi