Yasmin kullandım bir sene bıraktım şimdi testt manyağı oldum bir aydır düzenli ilişkiye de giriyoruz cooook silik çıkıyor ikinci çizgi ama coook artık dürbünle bakınca belli olup nerdeyse kafayı yicem ikinci bebek olcak olursa ne zaman test yapayım hamile kalan varmı yasminden sora