sedaablak2 merhaba kızlar bi sorum olacak yaklaşık 4 haftalık gebeyim ara sıra kasık bel agrısı ve cok fazla akıntım var normalmi
Mom26 sedaablak2 çok normal aynılarını yaşadım hatta doğal ve olması gereken ağrı akıntılar 🌸 16 haftadayız şuan rahat ol
sedaablak2 eylul02 adet günü 129 1.5 günn sonra 206 3 gün oldu daha yaptırmadım son adet tarihine göre 4 haftalık
sedaablak2 eylul02 haftaya anca görünür daha gitmedim salı günü randevum var ama görülmez herhalde daha kese
eylul02 Benımde son adet tarihi 8 Aralık ama 22 Ocak’ta kan verdim beta 436 çıktı kaç haftalık oluyor acaba doktor gec döllenme olmuş olabilir dedi kese oluşmamıştı
sedaablak2 eylul02 benim son adet tarihim27 aralık degeriniz nasıl arrtı eger artış iyiyse sıkıntı olmaz o
sedaablak2 Mom26 benim 3 gün önce 206ydı adet günü 129 la ögrendim 1.5 gün sonra 206 sence benim degerlerim nasıl yarın tekrardan kan vercem kaç olması lazım
sedaablak2 Mom26 Allah inşallah saglıkla kucagımıza aldırsın 2 senedir bekliyorum bi sıkıntım olmadıgı halde 5 ay önce bi kimyasal gebelik geçirdim ondan biraz endişeliyim