Ve işte benim doğum hikayem😊
11 ocak da rutin kontrole gittiğimde NST de sancı ve ağrı çıktığı için bir gün sonra tekrar kontrole çağırdı doktorumuz. Normal doğum istiyordum en başından beri ve her şey yolunda da gidiyordu. Bir gün sonra tekrar hastaneye gittiğimde sancı da ağrı da yoktu ve doktorumuz iki gün sonraya randevu verip bizi eve gönderdi. Bu arada 39+5 olmuştuk yani ha geldi ha gelecek diye bekliyoruz. Doktor bunun içerde keyfi yerinde gözler fıldır fıldır hiç gelesi yok deyip de Salı günü eve gönderdi. Aynı gün akşam bel ve karın ağrısı sonrası küçük sancılar🙄 ben hep evde sancım olursa nasıl anlarım diye korkarken sancı vurduğu anda doğum sancısı olduğunu şak diye anladım tabi ve annemi aradım gece 1 de hastaneye gittik çok az açılman var, NST de iyi deyip eve gönderdiler yine🤭 eve geldikten sonra sancılar sıklaştı 3 dakikada bir vurmaya başladı. Evde yürüyüş yaptım squat yaptım sancı geldikçe ama iyice sıklaşınca sabah 6 da tekrar hastaneye gittik. 3 buçuk santim açılmayla yatış yapıldı. Öğlen 11:30 a kadar falan sancım artarak devam etti. En son muayenede 5 buçuk santim açılma olunca suyum gelmediği için ve doğum hızlansın diye suyumu patlattı doktorum ve bebeğimin kakasını yaptığı anlaşıldı. Normal doğum için en az 4 5 saatimin olduğunu söylediler ve riske atmamak için acil sezaryen kararı verildi bebeğin zehirlenmemesi için tabi. Ben ne olduğunu anlamadan 5 dakika da sezaryene aldılar. Sezaryen olursa epidural düşünmemize rağmen doktorum vakit olmadığını direkt uyutacağını söyledi ve derin bir uyku sonunda oğlumu kucağıma aldım😍 doğar doğmaz midesini yıkamışlar ciğere inmediği için ve erken fark edildiği için kuvöze de alınmadı. Şuan 12 günlük ve her şey yolunda şükürler olsun😊 Normal ya da sezaryen fark etmez diyordum bebeğim sağlıklı olsun yeter diye ikisini de yaşamış oldum 😂