Mothersgirl Merhaba kızlar. 19. Haftalık hamileyim. Ara ara göğsümden su gibi sarımsı bir sıvı geliyor. Özellikle sağ göğsümden daha sık geliyor. Bazen gün aşırı gelebiliyor. Daha önce bu durumu yaşayan var mı ? Sizce normal mi ?
Busra34ybg Mothersgirl olabiliyormuş canım damarlar genişlediği için ben yaşamadım ama yaşayanlardan duydum
Meldemmmmm Mothersgirl bebeğinizin ilk sütü kolostrum o cok faydali ilk aşısı dogumdan sonra ilk 3 gün onu emiyor bebek
Arzuoguz Mothersgirl evet bende de oluyor 25. Haftamdan itibaren başlamıştı normal gayet iltihap veya kanlı akıntı gelmediği sürece gayet normal göğüs kendimi emzirmeye alıştırıyor
Elifsu63 Mothersgirl canim onu skma o beneye cok iyi bebekler ilk dogdugun gozleri sarariyo saralik diyorlar ve o sut bebeye cok iyi
Mothersgirl Kendini hazırlıyor demek ki. Herkese çok teşekkür ederim içim rahatladı😊🙏🏻Bilge_anne27 Elifsu63 Brknly Arzuoguz
Brknly Benim de çok erken gelmişti ilk gebeliğin de de şimdi de 10. Haftada kan gibi bişey geldi korktum hemen ultrason çektirdim bişey yok gebelikte oluyor Muş böyle
Bilge_anne27 Mothersgirl bende de var aynı durum 38+5 teyim hala var doktor bunun normal bir durum olduğunu söyledi sakın sıkma göğsünle oynama dedi doğumu tetiklediğinden sen de korkma bunun için
Reyyhan Mothersgirl benim ilk hamileligimde 5. Ayda gelmeye başladı bunda 9 aylik oldum anca geldi ama.kimin de gelmeye deniliyor buna bakarak.sutum.olmicakmi yada gelenlerin sütü daha cok olacak.demek dir.diye düşünmeyn