Efile Kızlar baş ağrısı beni delirtecek, bir de sürekli uyuyasım geliyor.İlk trimesterda değil miydi bu durumlar.Başka yaşayan var mı böyle?
Busra34ybg Efile bende öyleyim canım çarpıntı halsizlik baş ağrısı gözlerimin içi yanıyor sanki günlerdir uyumuyorum gibi 😔
Efile Busra34ybg ben de o haldeyim ilk aylarda olmadım böyle.Bazen sabah kalktığımda baş ağrısıyla kalkıyorum 🤦🏻♀️ herhalde normal o zaman bu dönemlerde de böyle olmamız.
Busra34ybg Efile normal canım rahim büyüyor damarlara baskı artıyor aile hekimine gittim ebe vardı orda 32. Haftadan sonra biraz daha zor olucak dedi iyice korktum 28. Haftadayım son aylar biraz zor geçiyormuş 😔
Efile Busra34ybg hadi yaa Allah yardımcımız olsun inşallah sağlıkla gelsin de yavrular napalm artık.çok sağol canım 💕💕