Msydn6 eeemiineee kızım olsaydı kesinlikle Elisa koyacaktık cnm ama ikinci oğlum olacak 🤷🏻♀️🤗❣️ Nasip kısmet size fikir olsun
Yaseminmtn1 Bizde Elif Sare koymayı düşünüyoruz, kulağa çok hoş geliyor, ama ne olursa olsun tavsiyem, yoo o isim böle o isim şöyle diye seçtiğiniz isimlerden vazgeçmeyin, çünkü ismini koyunca bir süre sonra yakışıp gidiyor bebişimize 💐
Tugceakdgn Artık asel den lina dan sare isimlerini her isim önerisinde görmekten gınaa geldii gerçekleşen.
HavvaMerve eeemiineee Asya, Lina , Eslem, Duru, Buglem, Defne, Bade, Hira , Efsa aklıma bunlr geldi ☺️
gel_artik_bebegim eeemiineee bu konuda fikrim yok ama kuzenlerimin ismini yazayım fikir olsun . yazel sıla , gülsena , asmin , melike mina , ilkay , sinem , gülcan , arzu ,aysun , aygül kardeşimin adı da elvide naz
Burcak1205- Benim kızım olacak arya koymayı düşünüyorum ☺️ Asya belis derin isimlerini de beğeniyorum önerim olsun🤗