3 ay önce kürtaj oldum eşimle 2 dk arabayla gezelim dedik tutturdu erken gebelik testi alalım yap diye yaptım adet gnüme 7 gün var ama negatif çok kötü hissediyorum belli de edemiyorum o da üzgün 😔 😔 erken gebelik yaptığım için umudumda kalmadı olsaydı silik çizgi çıkardı dimi normal test değildi çünkü…