😇 dün gebelik testi yaptım ikinci çizgi silik çıktı bugün bir daha yaptım düne göre biraz daha belirgin çıktı ama beklenen koyulukta değil kasıklarımda batma var ve bel ağrım var şuanda hafif kahverengi tarzında akıntı geldi bugün hastalanmam olmam gerekiyordu ama hastalanmadım bir sürü yazı okudum yazılan bloglardan kafam çok karıştı kimyasal gebelik olabilir diye çok kişi yazmış acaba hamile miyim ??