Melike95 Ben normalde şehir hastanesinde takipliyim ama orada yapmıyorlardı doktorum yeşil alana kaydımı açtırdı ve beni Bakırköy Sadi Konukta Perinatoloji bölümüne yönlendirdi bende randevu aldım orada yaptırdım detaylı ultrasonumu gayette memnun kaldım yarım saat ilgilendiler baktılar herşeyini söyledi bilgilendirdi doktor rapor ile birlikte ultrason görüntülerini verdi özelden tek farkı yani siyah beyaz olmasıydı renkli olmasına çok takılmadım zaten önemli olan sağlıklı olmasıydı şükür bir sorunumuz çıkmamıştı , ben ilk gebeliğimde özelde yaptırmıştım 350 tlye renkli görüntülerimde vardı ondan dolayı bu sefer devlette yaptırdım iyikide yaptırdım dedim memnun kaldım yani 🌸