Arzuoguz benim çok bilgim yok ama 35+5 olduk. Bebek kanala yerleşmeye başladığı için egzersiz ve eşle münasebete ara vermemi söyledi doktorum. Ne kadar geç doğarsa o kadar iyi, 2 hafta sonra tekrar başlayabilirsin dedi. Tavsiye niyetiyle değil de fikir olsun diye yazmak istedim. İsterseniz doktorunuza danışıp ona göre hareket edin.