Kızlar 22+1 haftalık ikizlere hamileyim 1 haftadır midemde ve üst karnımda ağrı var hatta dün sancı gibi girdi 😖 bulantıda yapıyor kabızlıktan diye düşündüm doktorumun verdiği ilacı kullandım tuvalet sıkıntım düzeldi ama midem hala geçmedi benimde aklıma bebekler acaba baskı mı yapıyor sorusu geliyor 🤷🏻♀️