Ahhanne_ Kızlaar oğlum olcak nasipse 37 haftayı bitirmek üzereyim hala netleştiremedik. Alisan Deniz diye düşündük sizce nasıl ?
Gizmolata Ahhanne_ Deniz ismi her dönem modernliğini korumuş çok güzel bir isim, alişan yanına ben yakıştıramadım açıkçası. Önemli olan sizin içinize sinmesi tabi
1Dygs1 Ahhanne_ hayırlısi olsun benimde kayınpederin adı Alişan bu arada 🤣 Ali Deniz de olabilir ama tabi senin kararın eğer oğlum olursa Ali Eymen koymayı düşünüyorum bende
Ahhanne_ Gizmolata Alisan kayınbabamın ismi çok istedikleri için koyalım diye düşünüyoruz daha karar vermedik. Biz deniz deriz onların yanında sadece öyle söyleriz diye düşündük aslında
Ahhanne_ 1Dygs1 Ali deniz istedik biz aslında ama gönülleri kaldı gibi oldu. Bende istemiyorum kimsenin hevesi içinde kalsın orta yol bulmaya çalışıyorum sanki 9 aylık hamile onlar gibi valla kimse anlamıyor yaşamadıkları için