Nergizklcc Kızlar 37+5 im riskli gebeliğim var kontrol altındayım doktoruma sezeryan teklif edicem sizce ne zaman der yapalım diye? Siz ne zaman oldunuz
Seherkaraca Nergizklcc 38 ve 39 da yapılıyor canım ondan önce yapmaz. Beraber karar vereceğiniz tarihe göre 38 veya 39 un içinde olur. Biz beraber karar verdik 38+4 te olacak
Nergizklcc Cjdjdj Sndselc Aloneanqel Srnysl Seherkaraca Bilge44 seydaeg bende geçen hafta perinatolağa gözüktüm kalp atışı düşük çıkıyor çünkü nst de o da şuanlık beklenebilir 38 e kadar dedi doktoruma. Benim doktor da normal istiyorum sanıyor sanırım sürekli doğum şeklim nasıl olacak diye sorduğum için 😄 hergün nst ye bağlanıyorum takipteyim 🤭 Riske atmak istemiyorum dicem
seydaeg Nergizklcc ilk sezeryanım 36+4te olmuştu. Çok sükür sorunsuz geçti. Benim sağlıgım içim daha fazla bekleyememiitik. Herhangi bir sorun yoksa 38lerde verir tarihi ama 36dan sonra artık her tarih olabilir
Bilge44 Dün paleontoloji uzmanı riskli bir durum olmadığı sürece 39+0 da olacaksın haberin olsun dedi. Ben kendi doktorumla konuşacağım tabi gittiğimde. Bebeğe,risklere,annenin durumuna vs. göre değişiyor sanırım 🤰🏻