bukabu 32. haftada hazırladım ben. Şu an 39+3 deyiz hala kullanmadım 😂
Bebeğe 1 tane 10 lu 2-3 tane de 5 li takım
Her takımın içinde çıtçıtlı badi, çorap, eldiven, şapka, alt üst takım, bez var
Kış olacağı için bi tane kalın 2 tane ince battaniye
Ağız mendili, ıslak mendil, ilk zaman sütüm gelmezse ve hastanede bulamazsam diye mama, biberon, emzik
Anne için bi tane elbise gecelik, bi tane normal bi tane foto için süslü pijama takımı
Çorap, atlet, sütten, göğüs pedi, iç çamaşırı, depend, belki duş almam gerekir diye bi tane havlu
Benim çantamda bunlar var 🤭😇😇