aylul0 Ben 15+3te geleceğim dediğimde doktorum 16.haftanın içinde gelirsen görebiliriz dedi. Ben 16.haftanın içi deyince 15+0/15+6 arası anlıyorum yani. 16 hafta tam bitince mi olmuş oluyor? Sizce nasıl?
Sevdanurr4 aylul0 biz 16 haftalıkken tam gösterdi kendini sende 16 hafta olunca git bı görün canım ❤️
Gigy aylul0 anladığınız doğru aslında 16 içinde oluyorsunuz ,bence garanti olsun 16 + da gidin ,ugrastirmaz Miniş net görürsünüz 😊
Mom97 aylul0 hamilelikte 4 hafta=4×7=28 gün ediyor ya işte her 28 gün 1 ay sayılıyor. Bizim gibi 30-31 güne bir ay demiyorlar bu yüzden de 9Ay 10 gün hesabı cıkmış ortaya bunu bana doktorum açıklamıştı çünkü onun hesabıyla benim ki bi türlü tutmuyodu 🤣
aylul0 Sevdanurr4 ben gidip ısrar edicem daha erken öğrenenler var hem benim anlamadığım şey şu, arada sadece 4 gün var baksa görebilir bence. Eğer ısrarla söylemezse bir hafta sonra tekrar giderim
Miumiu Gamzeakd Ben de tam 16+1 olucam yarın randevu aldım o cinsiyeti öğrenmeden gelmicem bu sefer 😅😂😂
ogrencianne35 aylul0 sağlıklı olsun önemli olan o ❤ ben ense kalınlığı ve burun kemiği için girdigim de başka doktor bakmıştı kız demişti 20.haftadayım ne zaman gitsem hep saklıyor doktorumuz göremiyor 🤣 çokta takılmıyorum sağlıklı olsun her şeyden önemli olan o bence 🤩😘
archmom aylul0 15+6 dan sonra git canım . Su haftada gel dedikleri o haftayı tamamlamak ile alakalo oluyor 🙏🏻
Miumiu Gamzeakd Kızlar bugün cinsiyet için gittim %80 erkek dedii🧿💙 Valla bütün testler tuttu perşembe tekrar bir gidicez kesinleştirmek için🥰
Dilos0705 Ben 12 haftalıkken gittim burun kemiği ve ense kalınlıgına baktırmak için ben sormadım doktor kızımız olucak dedi 16 haftada gel kesin olsun dedi
Kamaynu01 13 haftalikken gitmistim daha erken dedi sali gunu kontrolum var 18 olucam tam o zaman insallah soyler cok merak ediyoruz