Ozlemyeni valla benim biraz sıkıntılı gecıyor dicem ama daha kotüleri de var diye buna da şükür diyorum 😊 2 dusuk oldugu için biraz riskli geciyor 2 kere lekelenme 1 kere kanama geçirdim kan sulandırıcı iğne ve hap kullanıyorm ondan da kaynaklı kanama olabiliyormuş. Onun dısında safta kesemde camur cıktı mide ve sırt agrısı oluyor bulantım artıyor. Suanda cok sukur yok leke felan şimdi de kasık ve bel agrısı var doktora da leke olmadıkca korkma rahim büyüyor normal dedi. Sen kac haftalıksın naısl gecıyor 😊