ilkcan64 beyzamm bence ilk bi doktora görün hormon testlerine baktır folik aside başla bir de ilişkiye sabah erken saatlerde girmeye çalışın sonra ayaklarını dik canım
Sksksksks Hatice35 benımkıde mavı kutusu canım hormonların duzensız calısıyo dedı duzene sokar kılo vermene yardımcı olur dedi
Hatice35 Sksksksks inşallah canım faydasını görürsün Hormonlarında düzelir hemen hamile kalırsın inşallah 😊🤲
Mom3 3 kere 4444 salati Tefriciye okudum,19 gün gece namazı kıldım,bir de hemen duşa girmedim bekledim,altıma yastık koyarak
T_nisaa beyzamm çok normal benim 9 ay sonra oldu acele etmeyin bu kadar kafaya takmayın yaşınız geç değilse sağlık sorununuz yoksa rahat olun yoksa gebelik zorlaşıyor ben tam aman ne zaman olursa dediğim zaman hamile kaldım
Meryem4_ Sevvalkrbg evet güzelim benim 7 sene olmadı Meryem suresi okudum 40 gün çok şükür bir kızım oldu adını Meryem koydum ,hamdolsun Rabbime şükürler olsun inanarak yapmak gerekiyor
Nur000 Sürekli bebek istiyorum diye post açıyorsun. Bi doktora görün sorun yoksa bu kadar kafaya takma olur inşallah.