beyzamm Bende 8 aylık evliyken hamile kaldım fakat ben tedaviyle kaldım.Anneminnde 3 sene olmamıştı.Olmaz diye düşündüm hep.Yumurtalıklarım tembeldi,kis vardı etkisi de vardı tabi mecbur erkenden tedavime başlamak zorunda kaldım.Herkes soruyor sorar milletin ağzı torba değil ki büzemiyorsun.Sorun varsa erkenden git bir muayene ol derim.Dr saraçoğlunun kürlerini içtim ben.Havuç suyu,incir.Yediğime dikkat ettim folik asit bazlı yiyecekler tercihim oldu hep.Eğer karar verdiysen yediklerine dikkat et avakoda yararlı,doktorum bana avakodu yedirirdi hep yeşilliklerden yiyebilirsin.Yani git ilk bir muayene ol sorun var mı yok mu daha sonra bunları uyguladım ben.