Ben de 14 haftalıkken gitmiştim ama göstermediği için söyleyemedi cinsiyetini ama çarşamba günü gideceğim o zaman gösterir heralde yani inşallah 🤲 😁 bazı doktorlar umutlandırmamak ve yanılmamak için erken de söylemiyolar bazıları da 12. Haftada söylüyolar..