Benim iki ismim var ilkini kimse kullanmaz resmi kurumlarda seslenirken ilkiyle ben bile dönüp bakmayı unutuyorum 😂 ama iki isim nüfusa yazılarsa ikisi de resmen çocuğun ismi olur👍🏻 her yerde ıkisini de söylemek zorunda resmi tüm kurumlarda okullarda,sınavlarda,hastanede,postanede her yerde kısaca 🥰❤