Elcnerdgn Kızlar meraba 20+1 haftalığız sadece wcdeyken kasıklarıma ağrı saplanıyor. Bu 2gündür var Bilgisi olan varmı bu konu hakkında yada başına gelen ?
Matpk Basıma gelmedi ama idraar yaprken agrı varsa idrar yolu enfeksiyonu olabilir bi tahlil yaptırın bence Elcnerdgn
Kelebek29 Elcnerdgn bende çok yaşadım 25..haftadayım dün yine çok ağır yaşadım bütün idrar tahlillerimde yapıldı enfeksiyomdanöı diye çıkmadı yani sanırım rahimle alakalı bir durum ki dün gece resmen uykuda kasığıma kramp girdi.. o nedenle sanırım normal doktorum gebelikte gaz sancısıda kasıktan vurabilir dedi bana bilgin olsun
Gururezgi Elcnerdgn bende 20+6 dayız bu aylarda oluyo testte yaptırdım herhangi bi enfeksiyon çıkmadı çok şükür ama yinede bi test yaptır için rahat etsin erken önlem almak her zaman iyi 🤚🙆🏽💛
Pasaannesi Elcnerdgn ben yaşadım idrar yollarında enfeksiyon çıktı ama ilaç kullanmana gerek yok bol su iç dedi sen doktoruna söyle ama yinede
Elcnerdgn Kelebek29 bakalım bende bu gün verdim tahlil sonuçlarımı göstericem birazdan doktor ne dicek bakalım
Skdag Aynı şikayeti dile getirdim dün dr.a,rahim genişlediği için, idrar torbasına baskı yapıyor normal dedi
Minnaksercecik Elcnerdgn bende de oldu cnm kasıklarım agrıdı son zamanlar yattığım yerde bile agrıyor rahim büyüdüğü için olurmuş
Beyza12344 Elcnerdgn boyle bebek tuvaletini yaparken dusecekmıs gibi mi oluyor yoksa bir damar mı sızlıyor ben de ikisi de oldu eğer bebek dusecek gibi oluyorsa asagı ya baskı yapıyorsa buyudu gu içindir doktorum öyle dedi bana ama sızı yanma seklındeyse kokulu akıntı da varsa enfeksiyon dur
Elcnerdgn Beyza12344 yanma falan Yok wc yaparken kasıklarıma bi an da ağrı saplanıyor baskı ya da benziyor böyle regl olduğumuzda kasıklar kilitlenir gibi bi ağrı saplanıyordu ya ona benziyor
Beyza12344 Elcnerdgn bebek buyudu gu için o gayet normal birsey bebek 2 3 haftaya kadar göbek deliği hizasına cıkacak o zaman baskı azalacak hemen her hamile de olan birsey 🤗🤗
Elifdilara Elcnerdgn ayniyiz canim seninle.normal yatarken otururken degil ama tuvalete gidince sanki bebek asagi düşecek gibi bir ağrı.ben de cok korkuyordum acaba ne diye
Elcnerdgn Elifdilara idrarda bi problem çıkmadı ultrason da da herşey yolunda ama doktor her ihtimale karşı progestan düşük önleyici ilaç verdi
Elcnerdgn Beyza12344 ay inşallah ya bu gün düşük önleyici ilaç verdi pek anlayamadım ama Yinede kullanicam zararı olcağını sanmıyorum